VOBRO prezentuje nową szatę graficzną Frutti di Mare
Zakłady Produkcji Cukierniczej VOBRO mogą poszczycić się markami wyjątkowej jakości, rozpoznawalnymi i cenionymi na rynku. Reprezentacyjny produkt, jakim są bombonierki Frutti di Mare otrzymał nową szatę graficzną, która podkreśla prestiżowy charakter marki i w sposób wyraźny podkreśla jej najważniejsze atuty.
2016-09-21, 14:32

W sezonie jesiennym asortyment sklepów spożywczych zasili marka bombonierek Frutti di Mare o całkowicie odmienionej szacie graficznej. Jasna kolorystyka opierająca się o białe tło budzi skojarzenia ze sterylnością opakowania. Marka premium zostaje dzięki niej uwydatniona i wyróżniona na tle innych produktów. Umiejscowienie na opakowaniu dwóch złotych trójkątów nadaje bombonierkom dodatkowy charakter eleganckiego prezentu, opatrzonego logiem firmy VOBRO oraz nowym logo marki Frutti di Mare.

Na pierwszy plan kompozycji wysunięto powiększoną wizualizację pralin, dzięki której klient otrzymuje dwie podstawowe informacje graficzne o produkcie – niepowtarzalny, charakterystyczny kształt owoców morza oraz połączenie dwóch rodzajów czekolady, deserowej i białej na wszystkich pralinkach.

Spójna i charakterystyczna identyfikacja wizualna, widoczna na półkach sklepowych, która obejmować będzie wszystkie warianty gramaturowe marki Frutti di Mare stanie się atrakcyjna dla klientów i pozytywnie odbierana.

Praliny Frutti di Mare to połączenie doskonałej jakości białej i deserowej czekolady, zamkniętej w czterech smakach: kakaowym, karmelowym, mlecznym oraz orzechowym. Do wyboru dostępny jest ponadto szeroki wachlarz gramatur: 45g, 175g, 180g w opakowaniu prezentowym oraz 225g, 350g, w tym 350g w opakowaniu puszka.

KONTAKT / AUTOR
Konrad Wiśniewski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.